Τα παρακάτω είναι η εισαγωγή στην ανάρτηση "Γι' αυτό θέλουμε να σας σφάξουμε", που αναφέρεται σε παρενοχλήσεις των Σιναϊτών πατέρων από Ισλαμιστές και δημοσιεύεται εδώ.
Με βαριά καρδιά ανεβάζω τέτοια άρθρα. Θα προτιμούσα να γράφω μόνο για την ομορφιά και την αξία της Ορθοδοξίας και για τους αγίους μας. Όμως φοβάμαι πως είναι αναγκαίο, γιατί εκατομμύρια αδελφοί μας ζουν δύσκολες μέρες και μάλλον έρχονται για όλους μας δύσκολες μέρες, δόξα τω Θεώ.
Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι οδεύουμε προς μια νέα Τουρκοκρατία (με την ευρεία έννοια). Το Ισλάμ έρχεται με τρία κύματα: α) τη μαζική μετανάστευση, ουσιαστικά αποικισμό της Δύσης με εκατομμύρια μουσουλμάνους, β) ιεραποστόλους, που παρουσιάζουν ένα ειρηνικό, χριστιανίζον προσωπείο της μουσουλμανικής θρησκείας, προσηλυτίζοντας απογοητευμένους χριστιανούς ή άθεους με άγνοια της χριστιανικής, και μάλιστα της ορθόδοξης, πνευματικής παράδοσης, γ) τα φανατικά ισλαμικά κινήματα που ισχυροποιούνται στις παραδοσιακές ισλαμικές χώρες (και οι δυτικές υπερδυνάμεις, παραδόξως (;), τα υποστηρίζουν).
Ας προσθέσουμε και τον επιδιωκόμενο αυξημένο πολιτικό ρόλο της Τουρκίας, που εμφανίζεται ως προστάτισσα των μουσουλμάνων παγκοσμίως, μαζί με την πολιτισμική προπαγάνδα της (βλ. τουρκικά σήριαλ κ.λ.π.).
Από την άλλη, την Ορθόδοξη Εκκλησία τη βλέπω να κοιμάται. Ίσως κάνω λάθος, μακάρι να κάνω λάθος. Αλλά δε βλέπω να αναλαμβάνεται καμιά απολύτως σοβαρή πρωτοβουλία ιεραποστολής - καμιά όμως. Εκτός ίσως από του π. Αθανασίου Χενείν, με την παρακίνηση του Πειραιώς Σεραφείμ (που απευθύνεται περισσότερο στους Κόπτες και πάλι μου φαίνεται κάπως ισχνή - ο Θεός να τη δυναμώσει). Και δεν εννοώ ιεραποστολή στις μουσουλμανικές χώρες, όπου αστράφτουν τα μαχαίρια, αλλά εδώ, στην πόρτα μας. Ούτε εννοώ να απαιτείς να προσηλυτιστεί ο μετανάστης στην Ορθοδοξία για να του βάλεις ένα τάπερ φαΐ - αυτό θα ήταν ανήθικο και αντιχριστιανικό.
Εννοώ π.χ. το αυτονόητο: μια σειρά ορθόδοξων εκδόσεων στις γλώσσες των Αράβων, Πακιστανών και Αφρικανών μουσουλμάνων αδελφών μας που έχουν κατακλύσει τη χώρα μας και όλες τις δυτικές χώρες. Και μια προσέγγιση, με δυο σωστές κουβέντες για το Χριστό, που θα βοηθούσε ποικιλοτρόπως, πρώτ' απ' όλα τους ίδιους.
Φυσικά, αυτό θα μας έφερνε σε σύγκρουση με τις συνειδητοποιημένες ισλαμικές δυνάμεις που επίσης δρουν στους τόπους μας (αφήνω τους άθεους εξτρεμιστές της πολιτικής που θα αλυχτούσαν). Αλλά αυτή τη σύγκρουση δεν πρέπει να την αποφεύγουμε, αφενός γιατί η αποστολή της Εκκλησίας είναι η μετάδοση του ευαγγελίου και της σωτηρίας σε όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τους κινδύνους (υπάρχει άλλος π. Δανιήλ Συσόεφ; εννοώ παγκοσμίως), και αφετέρου γιατί έτσι κι αλλιώς η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη, αφού το Ισλάμ εξαπλώνεται.
Διαβάστε, παρακαλώ, και:
29 Μαΐου: “Επίθεση” στους Τούρκους!...
Η Ορθοδοξία στην Τουρκία!
Ισλάμ (ενότητα άρθρων)
Από Ισλάμ (μεταστροφές - υποενότητα της προηγούμενης)
Ο νεομάρτυρας ιεραπόστολος π. Δανιήλ Συσόεφ
Γάμος χριστιανής με μουσουλμάνο (πολλές πλευρές αυτού του ζητήματος)
Γνωστή φωτο, ιδιαίτερα εδώ πέρα (ιδού) |
Με βαριά καρδιά ανεβάζω τέτοια άρθρα. Θα προτιμούσα να γράφω μόνο για την ομορφιά και την αξία της Ορθοδοξίας και για τους αγίους μας. Όμως φοβάμαι πως είναι αναγκαίο, γιατί εκατομμύρια αδελφοί μας ζουν δύσκολες μέρες και μάλλον έρχονται για όλους μας δύσκολες μέρες, δόξα τω Θεώ.
Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι οδεύουμε προς μια νέα Τουρκοκρατία (με την ευρεία έννοια). Το Ισλάμ έρχεται με τρία κύματα: α) τη μαζική μετανάστευση, ουσιαστικά αποικισμό της Δύσης με εκατομμύρια μουσουλμάνους, β) ιεραποστόλους, που παρουσιάζουν ένα ειρηνικό, χριστιανίζον προσωπείο της μουσουλμανικής θρησκείας, προσηλυτίζοντας απογοητευμένους χριστιανούς ή άθεους με άγνοια της χριστιανικής, και μάλιστα της ορθόδοξης, πνευματικής παράδοσης, γ) τα φανατικά ισλαμικά κινήματα που ισχυροποιούνται στις παραδοσιακές ισλαμικές χώρες (και οι δυτικές υπερδυνάμεις, παραδόξως (;), τα υποστηρίζουν).
Ας προσθέσουμε και τον επιδιωκόμενο αυξημένο πολιτικό ρόλο της Τουρκίας, που εμφανίζεται ως προστάτισσα των μουσουλμάνων παγκοσμίως, μαζί με την πολιτισμική προπαγάνδα της (βλ. τουρκικά σήριαλ κ.λ.π.).
Από την άλλη, την Ορθόδοξη Εκκλησία τη βλέπω να κοιμάται. Ίσως κάνω λάθος, μακάρι να κάνω λάθος. Αλλά δε βλέπω να αναλαμβάνεται καμιά απολύτως σοβαρή πρωτοβουλία ιεραποστολής - καμιά όμως. Εκτός ίσως από του π. Αθανασίου Χενείν, με την παρακίνηση του Πειραιώς Σεραφείμ (που απευθύνεται περισσότερο στους Κόπτες και πάλι μου φαίνεται κάπως ισχνή - ο Θεός να τη δυναμώσει). Και δεν εννοώ ιεραποστολή στις μουσουλμανικές χώρες, όπου αστράφτουν τα μαχαίρια, αλλά εδώ, στην πόρτα μας. Ούτε εννοώ να απαιτείς να προσηλυτιστεί ο μετανάστης στην Ορθοδοξία για να του βάλεις ένα τάπερ φαΐ - αυτό θα ήταν ανήθικο και αντιχριστιανικό.
Εννοώ π.χ. το αυτονόητο: μια σειρά ορθόδοξων εκδόσεων στις γλώσσες των Αράβων, Πακιστανών και Αφρικανών μουσουλμάνων αδελφών μας που έχουν κατακλύσει τη χώρα μας και όλες τις δυτικές χώρες. Και μια προσέγγιση, με δυο σωστές κουβέντες για το Χριστό, που θα βοηθούσε ποικιλοτρόπως, πρώτ' απ' όλα τους ίδιους.
Φυσικά, αυτό θα μας έφερνε σε σύγκρουση με τις συνειδητοποιημένες ισλαμικές δυνάμεις που επίσης δρουν στους τόπους μας (αφήνω τους άθεους εξτρεμιστές της πολιτικής που θα αλυχτούσαν). Αλλά αυτή τη σύγκρουση δεν πρέπει να την αποφεύγουμε, αφενός γιατί η αποστολή της Εκκλησίας είναι η μετάδοση του ευαγγελίου και της σωτηρίας σε όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τους κινδύνους (υπάρχει άλλος π. Δανιήλ Συσόεφ; εννοώ παγκοσμίως), και αφετέρου γιατί έτσι κι αλλιώς η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη, αφού το Ισλάμ εξαπλώνεται.
Διαβάστε, παρακαλώ, και:
29 Μαΐου: “Επίθεση” στους Τούρκους!...
Η Ορθοδοξία στην Τουρκία!
Ισλάμ (ενότητα άρθρων)
Από Ισλάμ (μεταστροφές - υποενότητα της προηγούμενης)
Ο νεομάρτυρας ιεραπόστολος π. Δανιήλ Συσόεφ
Γάμος χριστιανής με μουσουλμάνο (πολλές πλευρές αυτού του ζητήματος)
Η Ιερά Μονή Σινά |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου